2

makám makáš makáme

aneb pustila jsem do PRÁDLA
 ano prádla s velkým P
naše domácnost vykazuje neustále tuny a tuny prádla  , které se musí vyprat
jasně to udělá pračka
pověsit
a vyžehlit a uklidit .
No ale když já nesnáším žehlení a jáááák 
 a navíc mám dvě parádivý slečny , co si furt mění oblečení jak na bežícím pásu a skříne zásadně rozhazujou.
I ten náš  " slintálek " potřebuje převlíkat za den nejmín třikrát.
Peru 8-13 praček za týden.
říkám si s váma : Neskutečnéééééé
A tak jsem zavalena prádlem všeho druhu . . . . 
no co co , sem jen človek a máma a ne žádnej supermatčí uklízeč.
tohle mám před sebou ještě:
 a tohle už naštěstí za sebou :


nečekám . že to dlouho vydrží v tomhle stavu , ale i ta chvilka , než to vyháže malík a nebo moje dvě princezny , my musí prozatím stačit .
Takže já zase jdu  makat na lepším zítřku :o))
p.s. ženy nejste v tom sami a já se za to , že nejsem supermatka naučila nestydět.

2 komentářů:

Anonymní

Dobrý deň pani Lindo
po dlhšej odmlke (no hold nie len deti sú zavše choré už doľahlo aj na mňa vyzeralo to so mnou veľmi zle ale chvalabohu som OK) tak som si myslela že len ja mám kopec žehlenia a prania mám síce len dvoch diablikov dcéru čo má 3 a syna čo bude mať 7 ale kus menšiu kopu mávam aj ja. Ja som sa po rokoch "preprogramovala" z nenávidenia žehlenia do užívania si žehlenia. Vtedy vypínam (no pokiaľ sa dá žehlím zatiaľ kým dcéra spí cez obed a druhé dítko je v štátnom zariadení ale beztak tie 2 hodinky nestačia na ukončenie žehlenia. Tak nám mamám želám veľa zdaru hlavne pevné nervy a zavrieť niekedy obe oči aby sme tie tona prádla aspoň nevideli. Všetko dobré Vám praje stále čitateľka Miriam s rodinou

Amelie

Jéé, to vypadá jako u nás... Manžel kravaťák, nesnáším nažehlený košile...2 parádivky a věčně špinavej Jenda. Super kombinace. Ale poprala jsi se s tím hezky.

Okomentovat

Siguiente Anterior Inicio
TOPlist

čítadlo